17May / 2025
Ciutadans, federacions, entitats i clubs han gaudit de les noves instal·lacions de l’equipament en un ambient lúdic i familiar
Més de 300 persones han participat aquest dissabte en la jornada de portes obertes a l'Estadi Joan Samarra Vila. L'objectiu, tal com ha explicat el cònsol major, Sergi González, ha estat donar a conèixer les millores realitzades a l'equipament i fomentar que tothom pugui gaudir-ne en un ambient lúdic i familiar. "La reforma de l'estadi ha estat una actuació essencial per garantir unes instal·lacions més útils, accessibles i adaptades a les necessitats reals dels usuaris i la ciutadania", ha indicat, posant en relleu que "l'estadi és un equipament clau per a la parròquia i per a tot el país".
El cònsol ha explicat que la remodelació de l'equipament, amb un pressupost de més de mig milió d'euros, ha permès renovar les graderies, la façana, els accessos, la instal·lació elèctrica i la il·luminació, així com diversos espais complementaris, com la renovació del gimnàs de l'estadi i el magatzem per al material. "Hem escoltat clubs, federacions i usuaris per fer les millores que realment calien", ha manifestat. Així doncs, ha recordat que la intervenció s'ha desenvolupat en dues fases: la primera, dedicada a l'adequació de la pista d'atletisme, i la segona, a la renovació integral de l'estadi.
Durant la jornada, que també ha comptat amb la presència dels consellers de Comú i de la ministra de Cultura, Joventut i Esports, Mònica Bonell, els participants han gaudit de tallers esportius, jocs de fusta tradicionals i una masterclass de càrdio, així com prendre part de la volta popular a la pista d'atletisme. Amb aquesta acció, el Comú reafirma el seu compromís amb la millora dels espais públics i amb la promoció de l'activitat esportiva per fomentar els hàbits saludables i la qualitat de vida a la parròquia.
Comú
Tràmits
Esports
Turisme
Cultura
Habitatge






0 Comments